Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

’ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΝΙΩΘΩ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΗ’’


Είχα ανησυχίες.. προσωπικές ..υπαρξιακές και ενώ σκεφτόμουν πως η μακρά περίοδος της δημοκρατικής φαρσοκωμωδίας συνεχίζεται  πάνω εκεί άρχισαν τα πρώτα συμπτώματα. Ένιωσα μια ελαφρά εφίδρωση και τρέμουλο στα χέρια όταν συνειδητοποίησα  ότι εγώ ήμουν μαθημένη αλλιώς. Ήξερα ότι το κόμμα της πλειοψηφίας κατά την εκλογική αναμέτρηση σχηματίζει κυβέρνηση, μπάζει τους βολευτές του στη βουλή να καμαρώνουν αυτοί σα γύφτικα σκεπάρνια κι εμείς να καμαρώνουμε τα  χάλια τους.  Πως φτάσαμε εδώ δεν το καταλαβαίνω (λέω εγώ τώρα). Μετρήσαμε τα εκλογικά κουκιά και δε μας έφτασαν! Τα υπολογίσαμε έτσι τα υπολογίσαμε αλλιώς..τίποτα! Αυτός ο ελληνικός λαός δεν έχει το θεό του. Έκατσε ο έλληνας και σκέφτηκε ‘’ τόσο καιρό που τα ‘μπαζα αέρα τα παιδιά μέσα τι κατάλαβα; Την τσέπη μου χάλασα και την ψυχολογία μου. Ας τα ζορίσω λιγουλάκι να δουν την γλύκα’’. Προβληματιστήκαν αυτοί προβληματίστηκα και γω. Κάτι μέσα μου άρχισε να ταράζεται σφόδρα.
Ξαναζωντάνεψε εμπρός μου ο εφιάλτης του ‘’λεφτά υπάρχουν’’ κι άρχισα να αναπολώ έντρομη την εποχή των μνημονίων no 1 no 2 κάτι αντίστοιχο του Jaws no 1 no 2 και άντε να δω εμάς ποιος θα μας σώσει από το στόμα του θεριού. Αφού έχω τη σκηνή μπροστά στα μάτια μου. Η Ελλάδα στην εντατική διασωληνομένη να της λείπουν ένα πόδι δύο χέρια καμιά δεκαριά πλευρά έτοιμη να μπει στον τάφο και την ακατανόμαστη, το λέω κι ανατριχιάζω, την Μέρκελ με το φτυάρι στο χέρι έτοιμη να ρίξει το χώμα.
 Μετά τα εμπνευσμένα κόλπα του Γιωργάκη περί δημοψηφίσματος για την παραμονή στο ευρώ ή όχι που έστειλε την Ευρώπη με ομαδική παράκρουση στο φρενοκομείο και τα υπογλώσσια τα κατέβαζαν όλοι με τις χούφτες ήρθανε κάτι άλλα κόλπα στον αέρα και μένα τα μποφόρ με ταράζουν. Άκου τώρα να δεις. Έγινε λέει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας. Προσωπικά φαντάστηκα τον batman τον superman και τον action man να ενώνουν τις δυνάμεις τους υπό την αρχηγία του αστυνόμου Σαΐνη. Ειδικά η ατάκα ‘’τρεχάτε καλά μου ποδαράκια’’ ταιριάζει γάντι.    
Από τότε γιατρέ μου νιώθω ακυβέρνητη ενώ δε θα έπρεπε μιας κι ήμουν κυβερνώμενη από την dream team της πολιτικής σκηνής. Αυτές οι διαταραχές μου προκαλούν ίλιγγο και αναρωτιέμαι αφού και κυβερνώμενη και ακυβέρνητη είναι το ίδιο πράγμα μήπως μου συμβαίνει κάτι; Ξέρω κι εγώ; Να πάρω καμιά αντιβίωση κανα χάπι έστω μια κομπρέσα στο κούτελο να δροσίσω τον εγκέφαλο που φλέγεται.
 Η dream team που λες  πάνω στο brand de far έκανε ένα τηλεφώνημα στο Παπαδήμο και του πρότεινε να γίνει πρωθυπουργός. Α εδώ με παίρνει το παράπονο! Γιατί όχι εμένα; Ένα διορισμό ψάχνω κι εγώ! Βολεύομαι έστω και με τη θέση του πρωθυπουργού. Δουλίτσα να ναι κι ότι να ναι. Έτσι λέει η μάνα μου αλλά προφανώς θα το λέει και η μάνα του Παπαδήμου. Ας όψετε το μέσον.
Και μου ‘ρχεται ξανά ο προβληματισμός. Τελικά τι ήμουν; Κυβερνώμενη ή ακυβέρνητη; Γιατί το Λουκά ούτε εγώ ούτε κανείς άλλος τον ψήφισε άρα ήμουν ακυβέρνητη αλλά ήταν πρωθυπουργός άρα ήμουν κυβερνώμενη αλλά και πάλι μια ακυβερνησία όσο να ‘ναι την ένιωθα αφού το πριν και το μετά ήταν ακριβώς το ίδιο. Περικοπές απολύσεις οικονομικά αδιέξοδα κατασχέσεις φτώχεια λουκέτα ανεργία στο κόκκινο. Όταν υπάρχει κυβέρνηση του τέστιν είμαι κυβερνώμενη θα υπήρχαν και λύσεις σε αυτή τη μάστιγα των προβλημάτων όμως τα προβλήματα εξακολουθούσαν σταθερά ανοδικά να υπάρχουν κάτι που συμβαίνει σε ακυβερνησίες άρα ήμουν ακυβέρνητη. Ουφ μπερδεύτηκα. Κι εκεί που χα φρικάρει εντελώς ανακοινώθηκαν εκλογές! Τέλος λέει στην ακυβερνησία να χουμε επιτέλους κυβέρνηση να δούμε άσπρη μέρα. Πόσο χάρηκα δεν λέγεται! Τα βαλα σε σειρά επιτέλους . Για να το πουν στις ειδήσεις ήμουν επισήμως ακυβέρνητη και πήγα να γίνω επισήμως κυβερνώμενη. Στις 7 του Μάη έβαλα και γω τα γιορτινά μου και έτρεξα να νιώσω κυρίαρχος λαός. Τζίφος! Τα πρώτα και τα δεύτερα κόμματα μπερδεύτηκαν με τα τρίτα και τα τέταρτα και οι χρωματικοί συνδυασμοί ήταν αταίριαστοι και εκτός σεζόν. Πρέπει λέει να αναβαθμιστούμε στιλιστικά γι αυτό μας στέλνουν ξανά μανά σε εκλογές κι εγώ εξακολουθώ να μένω ακυβέρνητη.
Κι ενώ ήξερα ότι είμαι ακυβέρνητη και το ξεκαθάρισα μέσα μου και είπα να μη σας τηλεφωνήσω είδα στην τηλεόραση τον Παπούλια να χαιρετιέται με κάποιον Πικραμμένο. Αρχικά πίστεψα ότι ήταν ένας από τα εκατομμύρια πικραμένους έλληνες που κυκλοφορούν ανάμεσα μας μέχρι που άκουσα να τον αποκαλεί πρωθυπουργό. Γιατρέ μου σοκαρίστηκα. Μέσα στην ακυβερνησία μου ξανάγινα κυβερνώμενη με κάποιον πικραμένο; Δεύτερη φορά να χάσω διορισμό; Δε το χωράει ο νους μου. Και πάλι αυτός πως μας προέκυψε; Θα μας οδηγήσει λέει στις εκλογές τις 17ης Ιουνίου! Σιγά το δύσκολο κι εγώ μπορώ να το κάνω αλλά νάτος αυτός πρωθυπουργός και του μείνε αυτουνού το όνομα και μένα η πίκρα.
Μέσα στη θολούρα της κυβερνοακυβερνησίας μου πήρα γραμμή ότι οι εγχώριοι υποψήφιοι πρωθυπουργοί άφησαν τα μεταξύ τους παντρολογήματα και έτρεξαν στας Ευρώπας και συναντήθηκαν με διάφορους ηγέτες για να πετύχουν την εύνοια και την στήριξη τους και ξαναναρωτιέμαι γιατί έφτασε μέχρι εκεί η χάρη τους και ψάχνουν συνεργασίες; Θα πλακώσουν και οι ευρωπαίοι πολίτες να μας συνδράμουν με την ψήφο τους στην ανάδειξη πρωθυπουργού; Φτιάχτηκε ευρωψηφοδέλτιο και θα σταυρώσω και αλλοδαπά βουλευτικά στοιχεία; Κυβερνοακυβέρνητη αλλά ένα μεγαλείο το νιώθω! Ξέρεις τι είναι να μουντζώσεις..ουπς μπερδεύτηκα σταυρώσεις ήθελα να πω αυτή την αρχη..καγκελάριο και τα δικά μας τεφαρίκια; Έχω ήδη αρχίσει τις πρόβες για να βγει το σχέδιο πετυχημένο.
Και ενώ τα είχα ξεκαθαρίσει για εκατοστή ογδοηκοστή τέταρτη φορά στο μυαλό μου είδα τον Πλεύρη και τον Ανατολάκη αγκαλιά με το Σαμαρά. Τι έγινε θεέ μου; Πήγαν στην ΝΔ ή ο Σαμαράς στο ΛΑ.Ο.Σ; Και δεν έφταναν όλα αυτά μου ‘ρθε και το τελειωτικό χτύπημα. Ντόρα, όχι η εξερευνήτρια, η Μπακογιάννη πλάι πλάι με το Σαμαρά να κάνουν αδελφοποίηση όχι πόλεων αλλά κομμάτων σα τις εταιρίες που συγχωνεύονται ένα πράγμα. Η πιο ισχυρή αγοράζει με το αζημίωτο την πιο αδύναμη. Νομίζω ότι κάπου εκεί σταμάτησα να κάνω επαφή με το περιβάλλον ..
Πόσα σοκ να περάσει ένας άνθρωπος; Σήκωσα το ακουστικό και σε πήρα γιατρέ μου..είναι κι αυτός ο εκνευριστικός θόρυβος απ’ το καζανάκι που τρέχει..

Τότα Βελησσάρη
totavelissari@hotmail.com  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου